Úgy érzed, hogy besokalltál már a Facebooktól? Telített lenne a piac Facebookon és valami újat szeretnél inkább kipróbálni? Jól működik a Facebook oldalad, de mégis úgy érzed, hogy hiányzik még valami plusz? Regisztráltad már a cégedet Instagramra?
Az Instagram egyre inkább próbálja felvenni a kesztyűt a Facebookkal, de valószínűleg ezt a közösségi média óriás sem nagyon bánja, mert mégis csak a „kistestvére”, hiszen Zuckerberg cége felvásárolta az Instagramot is. Tehát még egy ok amellett, hogy a képmegosztó felület egy kiváló kiegészítője lehet a Facebookon végzett munkának.
Több cég is az Instagramban látta a lehetőséget kampányának felfuttatására és többek között olyan sikeres kampányok születtek, mint például
De hogyan kezdj neki kisvállalkozóként?
Kezdetnek töltsd ki precízen a fiókodat, majd kezdj el néhány érdekes tartalmat feltölteni, értesítsd ismerőseidet a jelenlétedről.
Nem árt inspirálódni sem a tartalmakat illetően! Nézd meg, hogyan is csinálják a „nagyok”! Nem azt mondom, hogy lopj tartalmakat másoktól, csak inspirálódj és valósítsd meg a saját elképzeléseid alapján.
FONTOS: ha van egy jól működő Facebook oldalad, az nem azt jelenti, hogy akkor elég az Instagramon csak ugyanazokat a képeket bemásolgatni és kész is! Hiszen ha valaki követ már az egyik felületen, miért lájkolná a másikat is, ha ugyanazt a tartalmat kapja ott is?
Majd ha ez megvan, kezdj el követni olyan felhasználókat a felületen, akiket szerinted érdekelhet a márkád és befolyással bírhatnak másokra (gondolok itt hírességekre, márkákra, vagy akár népszerű instagrammerekre).
Érdemes „hallatni a hangodat is”, tehát hozzászólni néhány aktuális és trendi témához, felhasználó bejegyzéséhez, ami profilba is vág. A lényeg, hogy nyüzsögj egy kicsit, vegyenek észre! ;)
Ne csak a termékekről készíts képeket és azokat posztold, legyél kreatív! Például posztold termékeidet használat közben, mutass kulisszatitkokat, találj ki nyereményjátékokat! Ne feledd a hashtageket sem! ;)