Közösségi média A-tól Z-ig

Közösségi iránytű

Ha nincs ötleted, miről posztolj

2016. június 07. - Balassa Lilla

notes-514998_960_720.jpgVeled is előfordult már, hogy egyszerűen kifogytál minden ötletből és ha megszakadsz sem jut eszedbe semmi érdekes, amit kiposztolhatnál? 

Akkor ezt olvasd el! ;)

Azt már régóta tudjuk, hogy a túlzottan reklámszagú bejegyzések és az állandóan önmagunk ismételgetése a közösségi oldalakon előbb-utóbb elriasztja a rajongókat. De kinek van arra energiája, hogy mindig érdekes és izgalmas bejegyzéseket készítsen? (Oké, a közösségi média menedzsereken kívül.)

Nézzünk meg néhány olyan témát, amiket elő lehet kapni a tarsolyunkból a ötlethiányos napokon:

Kulisszák mögötti fotó:

A rajongókat mindig is érdekelte, mik történhetnek a színfalak mögött, hogy zajlik a munkafolyamat. Adjuk meg nekik a lehetőséget egy kis "kukkolásra".

Inspiráló/vicces kép:

Ezek jobb kedvre derítik az embert, tehát nyert ügyünk van vele. Arra viszont ügyeljünk, hogy kapcsolódjon valahogy a márkához. Érdemes feltüntetni a képen a logónkat is. Azért a ló túloldalára se essünk egy-két potya lájk kedvéért.

Kérdés:

Ez egy nagyszerű lehetőség arra is, hogy megtudjuk mi jár a rajongóink fejében. Kérdezzünk arról például, hogy milyen témáról szeretnének többet olvasni, vagy melyik termékünk a kedvencük, esetleg hogy miért szeretik a termékeinket.

Tippek, tanácsok:

Gondoljuk át, hogy mik azok a kérdések, amiket a legtöbbször feltesznek termékeinkkel kapcsolatban, majd ezeket válaszoljuk meg egy-egy bejegyzésben.

Blog beharangozása:

Ejtsünk néhány szót arról, hogy milyen témában készül a legújabb blogbejegyzés. Akár idézzünk is belőle egy kis részletet egyfajta figyelemfelkeltésként.

Rendezzünk versenyt:

Nem kell nagy dolgokra gondolni. Elég csupán annyi is, hogy megkérjük követőinket, hogy készítsenek egy képet a termékünk használata közben. Az emberekben természetüknél fogva él a versenyszellem, így egymásra fognak licitálni.Még csak komoly fődíjat sem kell felajánlani. (Persze csak ha elég izgalmas kihívás elé állítjuk őket.)

Ez csak néhány ötlet, hogy hogyan lehet létrehozni új és izgalmas tartalmat rendszeresen a közösségi média platformokra. Sokat segíthet még az új ötletek szerzésében a legnagyobb márkák és a versenytársak vizsgálata is.

Jó pap holtig tanul. Ez igaz a közösségi médiában is ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kozossegi-iranytu.blog.hu/api/trackback/id/tr28781110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása