Létrehoztuk a céges Facebook oldalunkat, elkezdtünk aktívan kommunikálni, sőt, hirdettünk is, de valahogy mégsem hozza a várt sikert? Vagy esetleg úgy érzed, hogy a rajongók belefáradtak a posztjaidba? A titok nyitja az, hogy stratégiát kell kidolgozni, milyen bejegyzéseket osztunk meg az oldalunkon!
De hogy is néz ki egy igényes poszt?
Először is itt bizony sokat kell adni a külsőségekre is! Egy jó képpel nyert ügyünk lehet a rajongóknál. Legjobb, ha saját képekkel dolgozunk, amik kellően jó minőségűek. (Ne elégedjünk meg egy homályos mobillal készült fotóval!)
Ha a vizuális tartalom megvan, akkor jöhet a szöveg!
Fontos, hogy egyszerű és tömör szöveget írjunk a bejegyzésekhez. Gondolj csak bele: te mikor olvastál el utoljára 2 sornál hosszabb szöveget egy bejegyzésnél? A felhasználók rengeteg tartalommal találkoznak és egy-egy posztra csak egy szempillantás időt szentelnek.
Ha viszont semmiképpen nem lehet röviden kifejteni a mondandónkat, akkor mindenképpen kezdjük egy felhívással (például kérdéssel) és használjunk figyelemfelkeltő elemeket, amik kiemelik a lényeget és odavonzzák a szemet:
- hashtageket
- ikonokat
- nagybetűs szöveget
És persze a tartalom is fontos:
Maradjunk mindig pozitívak: Ez elköteleződést és több megosztást ér el, inspirálja és gerjeszti is a rajongóbázist.
Nyújtsunk információkat: A legvonzóbb frissítések azok, amelyek valamilyen hírértékkel rendelkeznek. Persze érdemes lehet nem a teljes hírt mutatni, hogy minél több kattintást érjen el.
A bejegyzés végére pedig ne felejtsük el a linket is odabiggyszeteni: Például a honlapunkhoz, mellyel nyomon követhető, hogy hányan kattintottak a Facebookról. Arra viszont ügyeljünk, hogy ne kilométeres hosszúságú link tetszelegjen a bejegyzéseink végén. Használjuk akár a Google linkrövidítő programját: LINK
Ha pedig kihoztuk a maximumot egy-egy bejegyzésből, ne felejtsük el mérni az eredményeket sem! ;)
Még több tippet találsz a képen: